What a scam, told us it was "operational issues'""Contras: "Didn't make it since the first flight was delayed for over 4 hours. Virgin did not help us with rebooking. Waiting on refund. No word yet. Very angry. "Prós: "The flight crew was absolutely wonderful and very helpful with our 3-year-old son. He keeps asking to go on plane again because of how attentive they were and made his trip very enjoyable. "Contras: "No entertainment at all.
"Prós: "Procedimento de check-in. "Contras: "O espaçamento entre poltronas. "Prós: "The crew was friendly and polite and the seat was so confortable. "Contras: "The boarding was little bit long if they could make little faster will be appreciated. "Contras: "Péssima companhia primeira vez que voei pra nunca mais"Contras: "Good service good flight"Prós: "Comida estava boa"Contras: "Imagina um voo de 3h sem poltrona reclinável apertada vide que eu tenho 1, 84 de altura! Sem entretenimento nenhum! "Prós: "Comida e bem servida o tempo todo"Contras: "o banheiro estava podre e não tinha papel já no meio da viagem muito menos sabonete e quem dirá papel toalha! "Prós: "Apsar do atraso de 60 minutos por conta da espera da conexão que vinha de Lisboa, o vôo foi tranquilo.
Very efficient boarding utilizing both front and rear doors of the aircraft"Contras: "Food was sub par. Older plane without tv screens"Prós: "Nice crew"Contras: "No entertainment. Or difficult to access. "Prós: "Left and arrived on time. Friendly crew. Decent snack served early in the flight. "Contras: "No entertainment beyond watching the map showing the progress of our flight. "Prós: "Flight from Sao Miguel was on time and arrival at Boston was also on time. The crew was friendly and professional. It would have been nice if the WiFi at the airport was faster so we could have loaded the WiFi app for on board entertainment, but somethings can’t always be accomplished. "Prós: "Pontualidade. Tripulação"Contras: "Assento avariado"Prós: "All the expectations are met: on time, professional staff, average comfort, ok food.
"Contras: "A parte de entretenimento não estava funcionando. Ficamos sem filme e música. Na verdade, a maior parte dos usuários. "Prós: "Os horários foram alterados com antecedência, mas a companhia foi pontual. A comida estava boa. O espaçamento entre poltronas é bom. Embarque ágil e pessoal de solo ok. "Contras: "Sendo um vôo do Brasil para o Marrocos, creio que algum tripulante deveria falar português. Creio que não havia nenhum. Tripulação nada simpática. A tela touch não funcionava e os filmes não tonham legendas em português. O avião estava sujo de voos anteriores.
Nova conexão agendada para as 22:40, saindo de Lisboa no dia 06/09/22, cancelada durante o embarque. Saímos do aeroporto as 00:45 já do dia 07/09/22, pouco mais de 3 horas após a comunicação da suspensão do voo. Terceira tentativa de conexão (TP 1040), voo agendado as 7:45 de 07/09/22, atrasado, decolou as 08:25 de Lisboa rumo a Barcelona. Resultado final: 15:30 de atraso na chegada ao destino final em relação à compra (de 19:20 do dia 06/09, para 10:50 de 07/09), reserva de restaurante pré paga perdida, diária de hotel pré paga perdida, ingressos pré pagos para vista à Sagrada Família perdidos, além de custos extras não planejados com alimentação e deslocamentos.
"Contras: "Rowdy older passengers"Contras: "We missed the plane from Boston to Denver but it turn out good. We were tired anyway. "Prós: "IT WAS ON TIME"Contras: "PACKED IN LIKE SARDINES"Contras: "Seats are too small"Prós: "Nothing. "Contras: "They kicked me off a flight 12 hours before departure, after booking months in advance, because they overbooked. No refund. "Prós: "Service and the upgrade"Contras: "Nothing"Prós: "Everything was smooth and comfortable"Contras: "There is no in- flight entertainment. "Prós: "Everything was easy! "Contras: "Everything was fine thanks. "Prós: "Crew was nice enough"Contras: "Flight was delayed over 3 hours causing me to miss my connecting flight upon arrival in Lisbon. No in flight entertainment, only one meal served, no spot to plug in electronics, and the bathroom door was broken and didn't lock.
No aeroporto de Lisboa não havia autocarros à espera. Avião estacionado longe. Tudo péssimo em horários e experiência de chegadaa comida estava gostosa, diferente do que vinha sendo... Não apanhei o voo devido a atraso no primeiroperderam uma bagagem com todos os meus pertences dentro, paguei um absurdo por uma bagagem de mão de 10kgA atenção dos comissários e a comidaAtrasos de 90 e 60 min em cada voo e avião turbo-hélice para uma viagem de quase 1000km... Você não consegue resolver nada com o call centerTerrívelNão gostei muito do tratamento recebido pela tripulação. Os achei sem paciência, pouco atenciosos… esperava muito mais. Exemplo: chamei para pedir uma água e não vi que tinha outra garrafinha ali ao meu lado. O rapaz me mostrou, sem paciência e foi logo saindo, sem perguntar se ainda assim eu gostaria que ele trouxesse mais (poderia ser o caso). Depois chamei novamente para pedir snacks e a moça logo me interrompeu dizendo que já iam servir a comida e se retirou… sem perguntar de ainda assim eu queria que trouxessem o snack.
They all said they will be right back and never did. When I asked for water they pointed me to the water bottles so I can do it myself. Overall I felt like the service was horrible"Prós: "Yes, everything was good till I received my bag and it was cut like some one cut it by a harp tool Am really upset & don’t know why I need an explanation about that"Contras: "There was a two hours delay that make all the passengers got worried Second point caring of luggage & my bag was cut & Lots of things are broken inside That’s first to be happened with me on any flight before"Prós: "Entretenimento"Contras: "Embarque péssimo. Extraviaram nossas malas. Não preciso falar mais nada. "Contras: "The flight was cancelled and the gate information was never updated to reflect the new time.
"Prós: "Tranquilidade e alimentação deliciosa. "Contras: "Check in demorado. Estavam testando uma máquina de controle que não funcionou, trouxeram outra que demorou a carregar. Ficamos parados na fila por mais de 40 minutos e os funcionários em volta sem saber o que fazer. "Contras: "For some important family reasons we had to cancel our flight. Cause we canceled it in advance, we expected some voucher for next time. We did not get anything even everybody knows that you sold our seats to someone else.... "Prós: "NADA!!! "Contras: "MINHAS MALAS FORAM EXTRAVIADAS!!! Ontem no voo com escala de CASABLANCA (Marrocos) para São Paulo - Guarulhos, tive 6 malas extraviadas: milha filha, meu marido e minhas, contendo remedios prescritos (meu marido e minha filha tem remédios dentro das malas), POR FAVOR, PRECISAMOS DE AJUDA!!! vOO: original: MILÃO, escala MARROCOS ( Casablanca), VOO AT 955, MILÃO 29/04/2018 e AT 215 CASABLANCA 29/04/2018"Prós: "Once in flight, the staff were courteous and the flight was uneventful"Contras: "securuity at CSM was the pits.
"Contras: "Eles pedem pra mostrar o bilhete de embarque o tempo todo, até para deixar a aeronave. Logo, há filas constantes. Imagina, os passageiros todos em pé, loucos pra sair, e eles pedindo pra conferir cartão de embarque (que já conferiram no balcão de embarque, que já pediram de novo pra entrar no avião) de passageiro por passageiro.
"Contras: "Why air companies choose to use their run down, dirty planes on use in Africa? The washbasin was so dirty/old that even to just wash my hands I thought twice before doing so. No food or just snacks were served. No entertainment. It is a pity that travelers in Africa are awarded such disregard! "Prós: "Nothing"Contras: "Nothing"Prós: "Preço"Contras: "Atraso na saida de SP (sempre atrasa! ) Café da manhã com pouca variedade"Prós: "Antes da viagem li reviews bastante negativos sobre a companhia. Estava até preocupada. Mas tudo correu bem. Os voos foram pontuais, o atendimento foi OK (não são os atendentes mais simpáticos do mundo, mas é OK), a oferta de comida era boa, de entretenimento também, não tive problema com despacho de bagagem tampouco.
"Prós: "Comida é boa (para padrões de voo) Pontual"Contras: "Nada que destaque"Prós: "Servico de Bordo, Preço e qualidade"Contras: "A unica coisa que poderia melhorar era o servico de solo, ficamos perdidos até encontrar o ponto de apoio para solicitar o shuttle para o hotel. "Prós: "I liked the take off and the landing process. "Contras: "The food was very poor"Prós: "Qualidade, custo benefícios"Contras: "Suporte em solo fraco, difícil me localizar em Casablanca"Prós: "Courteous"Contras: "Boarding took forever"Prós: "Flight attendants were very nice! "Contras: "Children crying for 7 hours. Lunch was mediocre. "Contras: "Everything was dirty"Prós: "Food was good, crew were attentive, entertainment good, left and arrived on time.
Deveria ficar a meu critério, não? Todas as vezes que uma das tripulantes passava ela embarrava no meu cobertor e poltrona, me acordando (sendo que havia espaço suficiente). E o que mais me incomodou: todas as vezes que passavam por mim, mexiam na televisão e colocavam na posição padrão, tirando da posição que eu estava assistindo. Sem pe perguntar antes e não era nem decolagem nem pouso, mas no meio do vôo.
Marcelo vai assistir ao jogo da seleção nacional em Cabo Verde
"Contras: "Royal Air Maroc refused to accommodate a name change on ticket a few days after purchase (and more than a month before the flight) where it was clear there was a glitch in their system- same named passenger listed twice. There should be other identifiers such as birth date or passport number requested, so this glitch would not end up costing the passenger more than $400 to rebook same flight.
atraso de 30minutos na decolagem e na chegada. tela de entrenimento com bons filmes mas somente em inglês e francês e legenda em árabe. "Prós: "I loved the crew"Contras: "the food could be better. "Prós: "Boarding on time. Crew was Nice. "Contras: "Seats small and uncomfortable. "Prós: "Espaço entre os bancos é bom. "Contras: "O embarque foi desorganizado e demorou bastante. Ficamos mt tempo parados dentro do ônibus e do avião e não nos deram satisfação, mas algo estava errado, pois conferiram nossos bilhetes novamente depois de todos os passageiros sentados. O voo só saiu 1 h 10 min depois do horário. E a higiene do banheiro precisa melhorar. "Contras: "Houve atraso para decolar. Mas foi nos dada a justificativa do espaço aéreo congestionado.
I would suggest paying a little more for a better and more reliable airline. "Contras: "The flight was delayed due to "technical issues" two hours. This seems to be a consistent thing with SATA and Azores Airlines. The crew was rude when my bag did not fit in the cabin and they had to move it, too. "Contras: "We were delayed again"Prós: "generally efficient"Contras: "bad food, no entertainment at all, did not come through offering water on long flight, toilet paper ra out in bathrooms"Prós: "Flight cancelled, were told we'd be called the next morning to reschedule but weren't, an hour on holdeach time we called, rescheduled a flight with extra stops 2 days later, was actually booked on a different flight, and were told we were actually only on standby when we arrived at the airport. "Prós: "The flight was on time! "Contras: "Seating is ridiculously tight! "Prós: "The plane seemed mostly empty, so I had a row of seats to myself, but the armrests didn't really go up all the way, so I couldn't lay down.
The crew overall seemed attentive. Look, the plane departed and arrived more or less on time, which is all I really care about. All of the creature comforts people complain about pale in comparison to the miracle of mass transportation by airplane for a good price. "Contras: "The boarding process was rough. We were kept waiting in a hot bus until the plane was ready for at least twenty minutes. The entertainment was shoddy, an Ice Age sequel on a small screen several rows away with terrible sound quality. "Prós: "Free food and beer"Contras: "3 hour delay and sizee of seats - SMALL pitch! "Contras: "Extremely old plane - no air vents, very hot and uncomfortable No soap in bathrooms Service wasn't great Boarding process was very long Entertainment limited Didn't offer water during the flight outside of main foodservice"Contras: "They cancelled the flight a couple hours before ltake off, then changed the flight number and took off with all the people they bumped from the day before.
Uma chatice. "Prós: "Crew was good. Seat was uncomfortable"Contras: "Cushen worn out flat"Prós: "No complaints about the crew"Contras: "The in air entertainment didn’t work and the flight was 2 hours delayed. "Prós: "Simpatia da tripulação, assento espaçoso, voo sem incidentes. "Contras: "Atraso do voo, mas justificado pelas más condições climatéricas. "Prós: "Voo normal"Contras: "Lanche pobre"Prós: "Crew is wonderful.
Sem Cristiano Ronaldo, Portugal perde por 2 a 0 para Cabo
Jogos do portugal-cabo-verde-selecao - Maisfutebol
Senegal x Cabo Verde: onde assistir ao vivo, escalação
Gols e melhores momentos Burkina Faso 2x0 Cabo Verde